مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:202023-01-04فرهنگي

روایت حاتمی کیا از نقش شهید سلیمانی در فیلم های «بادیگارد» و «به وقت شام»


کل دیدارهای من با حاج قاسم به اندازه 10 ساعت هم نشده اما انرژی ای که از ایشان گرفتم هنوز همراه من است و از این پس هم خواهد بود و اصلاً فیلم «موسی» را به این دلیل قبول کردم که حاج قاسم را دیده بودم.

- روایت حاتمی کیا از نقش شهید سلیمانی در فیلم های بادیگارد و به وقت شام کل دیدارهای من با حاج قاسم به اندازه 10 ساعت هم نشده اما انرژی ای که از ایشان گرفتم هنوز همراه من است و از این پس هم خواهد بود و اصلاً فیلم موسی را به این دلیل قبول کردم که حاج قاسم را دیده بودم.

ابراهیم حاتمی کیا با یادآوری دیدارهایی که با شهید سلیمانی داشته، از ادای ارادت خود به حاج قاسم در فیلم بادیگارد و تاثیر این شخصیت در اقدام به ساخت فیلم موسی (ع) سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،این فیلمساز که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در برنامه تلویزیونی ملک سلیمان شرکت کرده بود، گفت: از آنجا که عمر چهار دهه ای خود را در سینما گذرانده ام، بعد از اینکه جنگ تمام شد حرف هایی برای گفتن داشتم اما از یک جایی برای خودم مسئله شد که دیگر چه چیزی برای گفتن داریم؟ آن هایی که من می شناختم پراکنده شده بودند؛ عده ای وارد سیاست شده بودند، یک عده وارد اقتصاد شدند و عده ای هم به پادگان ها رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حاتمی کیا از نقش شهید سلیمانی در فیلم های «بادیگارد» و «به وقت شام»

روایت حاتمی کیا از نقش شهید سلیمانی در فیلم های «بادیگارد» و «به وقت شام»