مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:202023-01-04سياسي

13 روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات وصل شد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال 13 روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال 13 روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

قاسم جلیلی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به 13 روستا در 9 شهرستان استان که اخیرا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند، افزود: این روستاها با توجه به ایجاد توازن در توسعه اینترنت روستایی و کاهش شکاف دیجیتالی بین توسعه های روستایی در این 9 شهرستان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: علی رغم اینکه وزارت ارتباطات به تعهدات قانونی خود در خصوص پوشش 80 درصدی روستاهای بالای 20 خانوار کشور عمل کرده و این موضوع در آذربایجان غربی نیز محقق شده است، اما تلاش می کنیم تا شهریور سال آتی درصد پوشش روستاهای بالای 20 خانوار را به 100 درصد برسانیم.

وی افزود: از 2 هزارو 196 روستای بالای 20 خانوار یک هزارو 763 روستا در حال حاضر به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل هستند، که طراحی HLD مابقی این روستاها صورت گرفته و تامین اعتبار آنها از طرف وزارت ارتباطات انجام و به اپراتورهای ارتباطی ابلاغ شده است.

جلیلی نژاد توجه به مناطق محروم را از برنامه های اولویت دار وزارت ارتباطات برشمرد وتصریح کرد: مهمترین بستر تحقق اهداف دولت مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات وصل شد

13 روستای آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات وصل شد