مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:252023-01-04سياسي

برپایی موفق یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره و جای خالی دانشگاه های بزرگ استان


یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان سمنان پس از رقابت یک هفته ای 13 تیم از دانشگاه های مختلف، برترین های خود را شناخت.

- ایسنا/سمنان یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان سمنان پس از رقابت یک هفته ای 13 تیم از دانشگاه های مختلف، برترین های خود را شناخت.

علی منصفی راد رییس جهاددانشگاهی استان 14 دی ماه در آیین اختتامیه این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات ملی به همت جهاددانشگاهی و به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد بستری مناسب برای تضارب آرا و گسترش کرسی های آزاداندیشی در فضاهای دانشجویی و دانشگاهی برنامه ریزی و امسال یازدهمین دوره آن در سطوح ملی و استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف جهاددانشگاهی از برپایی این مناظره های دانشجویی افزود: جهاددانشگاهی در این مناظره ها به دنبال نفی و اثبات گذاره های مطرح شده در رقابت ها نیست بلکه بیشتر به دنبال ایجاد بستری برای گفتگو و تمرین بیان مستدل است.

رییس جهاددانشگاهی استان، انتقاد پذیری و تجربه عملی گفت وگو را از مزیت های برپایی مناظره هایی از این دست برشمرد و تصریح کرد: برپایی این مناظره ها به نهادینه شدن فرهنگ گفتگو، پذیرش انتقاد و بیان منطقی و مستدل در فضای دانشجویی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موفق یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره و جای خالی دانشگاه های بزرگ استان

برپایی موفق یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره و جای خالی دانشگاه های بزرگ استان