مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:302023-01-04فرهنگي

مدیر کل هنر های نمایشی با «نذر عباس» همراه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمد یزدی کارگردان «نذر عباس» در این اجرا گفت: اجرا در تئاتر شهر یکی از افتخارات مهم در کارنامه فعالیت های هنری من است به همین جهت از اداره کل هنر های نمایشی و مرکز هنر های نمایشی .

- مدیر کل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ سیزدهم دی همزمان با سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به تماشای نمایش نذر عباس در تالار سایه تئاتر شهر نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمد یزدی کارگردان نذر عباس در این اجرا گفت: اجرا در تئاتر شهر یکی از افتخارات مهم در کارنامه فعالیت های هنری من است به همین جهت از اداره کل هنر های نمایشی و مرکز هنر های نمایشی حوزه هنری نهایت قدردانی را دارم که در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شرایط اجرای این اثر را در یکی از حرفه ای ترین مجموعه های تئاتری کشور فراهم کردند.

وی افزود: اجرای نمایش نذر عباس در تالار سایه تئاتر شهر یکی از اتفاقات بسیار موثر است.

چراکه بعد از مدت های زیاد یک گروه نمایشی از شهرستان های توابع استان تهران این فرصت را پیدا کرده که در حرفه ای ترین مرکز تئاتری کشور اجرای عمومی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل هنر های نمایشی با «نذر عباس» همراه شد

مدیر کل هنر های نمایشی با «نذر عباس» همراه شد