مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:302023-01-04سياسي

خدمات 503 میلیارد تومانی کمیته امداد قم به متقاضیان در سفر ریاست جمهوری


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم خدمات ارائه شده به نیازمندان در جریان سفر ریاست جمهوری به قم را تشریح کرد.

- ایسنا/قم معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم خدمات ارائه شده به نیازمندان در جریان سفر ریاست جمهوری به قم را تشریح کرد.

محمد ابراهیم نعیمی، چهارشنبه چهاردهم دی ماه طی جلسه ای با اشاره به سیزدهمین سفر ریاست جمهوری در سال گذشته گفت: از مجموع 15 هزار و 217 نامه واصله، 14 هزار و 449 نامه که دارای آدرس و مشخصات صحیح و قابل رسیدگی بودند ثبت و پس از بررسی میدانی و تهیه گزارش به تمام آنها پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه بیشترین فراوانی درخواست های مردمی مشکلات مالی و معیشتی بوده است گفت: بیش از 75 میلیارد تومان مساعدت نقدی بلاعوض به 13 هزار و 741 نفر از متقاضیان پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های این نهاد، مسکن مددجویان است ادامه داد: این نهاد در سفر رییس جمهور محترم، نسبت به ساخت، تأمین ودیعه، تعمیرات کلی و جزیی مسکن، بهسازی و کمک به لوله کشی گاز منازل مددجویان تحت حمایت خدمات قابل توجهی ارائه کرده است.

نعیمی از احداث 68 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات 503 میلیارد تومانی کمیته امداد قم به متقاضیان در سفر ریاست جمهوری

خدمات 503 میلیارد تومانی کمیته امداد قم به متقاضیان در سفر ریاست جمهوری