مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:302023-01-04سياسي

گروه های جهادی بوشهر به طرح های فرهنگی در نقاط محروم توجه کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: گروه های جهادی باید در زمینه اجرای طرح های فرهنگی، تربیتی در نقاط کم برخوردار استان بوشهر اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با جمعی از گروه های جهادی و فعالان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: گروه های جهادی محور تحول آفرینی در دولت سیزدهم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: استفاده از توانمندی و ظرفیت تشکل های مردمی و گروه های جهادی در برهه های زمانی مختلف نشان از ظرفیت عظیم این جریان در امر توسعه و پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر اشتیاق خاصی در نسل جدید انقلاب اسلامی و جوانان با عنوان نسل سلیمانی ها را شاهد هستیم گفت: این نوجوانان و جوانان با ثبات قدم و روحیه انقلابی و جهادی و تلاش مورد نیاز در بخش های مختلف را به پیش می برند که خود نشان دهنده یک آینده روشن برای کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در این مقطع زمانی امید آفرینی در سطح جامعه، توجه جدی به مسائل فرهنگی، تربیتی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی و نشاط اجتماعی در برنامه ریزی ها باید مد نظر دستگاه های فرهنگی استان بوشهر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی بوشهر به طرح های فرهنگی در نقاط محروم توجه کنند

گروه های جهادی بوشهر به طرح های فرهنگی در نقاط محروم توجه کنند