مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:552023-01-04اقتصادي

بسترهای اشتعال پایدار و فرزندآوری فراهم شود


استاندار گیلان با هشدار نسبت پیری جمعیت در این استان گفت: پیری جمعیت و کاهش زاد و ولد در نتیجه عدم توجه کافی به تأمین اشتغال و مسکن خانوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان با بیان اینکه تأمین اشتغال و مسکن از اولویت های مهم سیزدهم است، اظهار کرد: دولت سیزدهم برای ایجاد اشتغال و فراهم سازی مسکن قدم های خوبی برداشته است و این روند باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره درهم تنیدگی دو مقوله اشتغال و مسکن، افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار اشتغال و اقتصاد پویا باید هر دو محور را تقویت کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه عملکرد دستگاه های متولی حوزه مسکن و اشتغال بر پایه صداقت و شفافیت ارائه شود، اضافه کرد: وجود شفافیت و صداقت در بیان عملکردها در این حوزه منجر به تصمیم گیری و تصمیم سازی درست و در نتیجه رضایتمندی مردم می شود.

عباسی با تاکید بر رعایت موازین قانونی در ایجاد اشتغال، بیان کرد: برای حمایت از حقوق جامعه کارگری نیاز است از واحدهای تولیدی و صنعتی بازرسی و نظارت مستمر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باب تعارف با هیچ مدیری وجود ندارد، افزود: مدیران و مسئولان در انجام امورات اداری خود و مردم نهایت دقت و سرعت را لحاظ کنند تا برخی کوتاهی ها دستمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای اشتعال پایدار و فرزندآوری فراهم شود

بسترهای اشتعال پایدار و فرزندآوری فراهم شود