مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:002023-01-04بين الملل

نمایندگان اردنی اخراج سفیر اسراییل و لغو قرارداد صلح را خواستار شدند


نمایندگان پارلمان اردن در واکنش به یورش وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و اظهارات جنجالی او در این خصوص، اخراج سفیر این رژیم از خاک اردن و لغو قرارداد صلح و نیز توافقنامه گازی با اسراییل را خواستار شدند.

- نمایندگان پارلمان اردن در واکنش به یورش وزیر امنیت "ملی" رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و اظهارات جنجالی او در این خصوص، اخراج سفیر این رژیم از خاک اردن و لغو قرارداد صلح و نیز توافقنامه گازی با اسراییل را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت الغد اردن، احمد الصفدی، رییس پارلمان اردن در جلسه امروز (چهارشنبه) این پارلمان اظهار کرد: دولت رژیم اشغالگر حاکمیتی بر مقدسات اسلامی و مسیحی شهر قدس ندارد.

الصفدی تاکید کرد: ما در جبهه حق و ثبات پشت سر عبدالله دوم (پادشاه این کشور)، قیم مقدسات باقی خواهیم ماند و هیچ معامله و چانه زنی درباره قدس وجود ندارد و حق مسلمانان و مسیحیان در آن ابدی و تاریخی است.

رییس پارلمان اردن در ادامه گفت: ما اعضای پارلمان اردن اقدام فوری را همراه با برادران و دوستانمان در پارلمان های عربی و بین المللی در پیش خواهیم گرفت و به آنها پیام خواهیم داد با دولت های خود برای رسوا کردن رژیم اشغالگر و مخالفت با تمامی اقدامات نادرست و غیرقانونی آن در قدس گفت وگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اردنی اخراج سفیر اسراییل و لغو قرارداد صلح را خواستار شدند

نمایندگان اردنی اخراج سفیر اسراییل و لغو قرارداد صلح را خواستار شدند