مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:002023-01-04اقتصادي

انجام رایزنی برای روابط گردشگری بین فارس و تاجیکستان


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از هماهنگی برای اعزام فم تور از صنوف بخش گردشگری این استان به تاجیکستان و سایر کشورهای فارسی زبان در راستای تسهیلگری برای معرفی توانمندی های خبر داد.

- محمد فرخ زاده چهارشنبه 14 دیماه در دیدار با کاردار سفارت تاجیکستان در ایران، با تاکید بر اهمیت اتحاد استراتژیک بر مبنای اشتراک فرهنگ و زبان بین کشورهای فارسی زبان خواستار اقدام عملی در حوزه تقویت روابط ایران و تاجیکستان به ویژه با استان فارس شد.

معاون استاندار فارس پیشنهاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های استان فارس در تاجیکستان در حوزه صنعت، گردشگری، معدن، نفت، گاز، پتروشیمی،آب، کشاورزی، طب سنتی،پزشکی، تجهیزات دارویی و حوزه فرهنگی را مطرح کرد.

جانشین استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری همچنین از هماهنگی برای اعزام فم تور به تاجیکستان و سایر کشورهای فارسی زبان در راستای تسهیلگری برای جذب گردشگر توسط صنوف گردشگری استان فارس خبر داد.

فرخ زاده همچنین با اشاره به ظرفیت های صادراتی استان فارس در حوزه های مختلف، بر لزوم تهیه فهرستی از نیازمندی های کشور تاجیکستان برای واردات تاکید و ابراز امیدواری کرد این اقدامات بر تقویت روابط دو کشور بیش از گذشته اثر گذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام رایزنی برای روابط گردشگری بین فارس و تاجیکستان

انجام رایزنی برای روابط گردشگری بین فارس و تاجیکستان