مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:052023-01-04حوادث

کشف 3500 کیلوگرم موادمخدر در کویر/ دستگیری 82 قاچاقچی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از سه تن انواع موادمخدر به ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از سه تن انواع موادمخدر به ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مجید کریمی در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای رصد و کنترل فعالیت های مجرمانه باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله های سنگینی از موادمخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات های غافلگیرانه، موفق به کشف سه و نیم تن انواع مواد مخدر و دستگیری 82 نفر قاچاقچی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3500 کیلوگرم موادمخدر در کویر/ دستگیری 82 قاچاقچی

کشف 3500 کیلوگرم موادمخدر در کویر/ دستگیری 82 قاچاقچی