مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:152023-01-04اجتماعي

حرکت در جهت توسعه پایدار،هدف از صدور مجوزهای زیست محیطی


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست که به منظور بازدید از برخی پروژه های صنعتی به استان خوزستان سفر کرده است، حرکت در جهت توسعه پایدار را هدف از صدور مجوزهای زیست محیطی دانست.

- معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد حرکت در جهت توسعه پایدار،هدف از صدور مجوزهای زیست محیطی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست که به منظور بازدید از برخی پروژه های صنعتی به استان خوزستان سفر کرده است، حرکت در جهت توسعه پایدار را هدف از صدور مجوزهای زیست محیطی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایرج حشمتی هدف از سفر خود به استان خوزستان را بازدید از پروژه ها و طرح های توسعه ای این استان که مجوز ارزیابی زیست محیطی دارند و در مراحل بازنگری و فنی دچار اشکال هستند، عنوان کرد.

وی گفت: خوشبختانه در این سفر دیداری هم با آقای مصری - عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی - انجام شد و درخصوص حمایت از تولید و برخی از پروژه های صنعتی استان گفت وگو کردیم.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: در جریان این سفر از تالاب شادگان و شهرک صنعتی در این شهرستان و مشکلاتی که برای توسعه صنعتی به خاطر رعایت فاصله با این تالاب برای این شهرک ایجاد شده، بازدید به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در جهت توسعه پایدار،هدف از صدور مجوزهای زیست محیطی

حرکت در جهت توسعه پایدار،هدف از صدور مجوزهای زیست محیطی