مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:202023-01-04سياسي

نماینده حماس: شهید سلیمانی میخ اصلی را بر تابوت اسراییل زد


امروز استکبار در حال بازسازی و مهندسی مجدد منطقه است تا رژیم صهیونیستی که شهید حاج «قاسم سلیمانی»، فرزندان فلسطین و عدالت و حقیقت را ترور کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سه سال پیش در چنین روزهایی در حالی که مردم سراسر جهان سال نو را جشن می گرفتند و برای صلح و آرامش در جهان دعا می کردند، خبر جنایتی بزرگ منطقه غرب آسیا و کل جهان را تکان داد، جنایتی که آنقدر بزرگ و شرم آور بود که خود عاملان جنایت با شنیدن خبر آن، نفسشان حبس شد.

عاملان شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حاج ابومهدی المهندس و یارانشان بر این باور بودند که با حذف فیزیکی این دو سردار بزرگ، می توان رویکرد آنها را نیز سرکوب کرد، اما آنها از واقعیتی که حضرت آیت الله سید علی خامنه ای فرمانده معظم کل قوا فرمودند، غافل بودند.

حضرت الله خامنه ای فرمودند: شهید سلیمانی برای دشمنان از سردار سلیمانی خطرناک تر است.

در همین راستا خبرگزاری مهر با دکتر  خالد قدومی  نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در تهران، گفت وگویی انجام داده است.

بعد از گذشت نزدیک به سه سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی صحنه بزرگداشت شهید راه قدس را در منطقه چگونه می بینید؟ در واقع سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در صحنه ای چند وجهی برای منطقه و قدس و فلسطین نمایان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حماس: شهید سلیمانی میخ اصلی را بر تابوت اسراییل زد

نماینده حماس: شهید سلیمانی میخ اصلی را بر تابوت اسراییل زد