مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:202023-01-04سياسي

«علامه مصباح» پیشگام جهاد تبلیغ و تبیین در حوزه و دانشگاه بود


آیت الله مصباح یزدی از پیشگامان عرصه جهاد تبیین و تبلیغ در مراکز حوزوی و دانشگاه های کشور به حساب می آید.

- گرگان- استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیت الله مصباح یزدی از پیشگامان عرصه جهاد تبیین و تبلیغ در مراکز حوزوی و دانشگاه های کشور به حساب می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رهنمایی بعدازظهر چهارشنبه در همایش معلمان تمدن ساز در گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت مروری به اندیشه علامه مصباح یزدی در گرگان، اظهار کرد: آیت الله مصباح یزدی از عناصر نخست و پیشگام در امر جهاد تبیین و تبلیغ در دانشگاه ها و حوزه های دینی کشور به حساب می آید که سیره ایشان چراغ راه فعالان حوزه تبیین تلقی می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: آیت الله مصباح یزدی بنیانگذار دفتر همکاری حوزه و دانشگاه و بنیانگذار مرکز حوزوی دانشگاهی مؤسسه امام خمینی (ره) بود و در اعزام طلاب به دانشگاه های غربی و در تربیت فضلای حوزوی برای مسئولیت پذیری در دانشگاه ها نقش بسزایی داشتند.

وی ادامه داد: علامه مصباح یزدی استاد برجسته تفکر فکر اسلامی، فردی در اوج غیرت، عقلانیت، صاحب فضل و تقوا بود که همواره بر مدار حق حرکت می کرد.

رهنمایی افزود: اگر امثال مصباح یزدی نبود انقلاب اسلامی از پشتوانه فرهنگی تهی می شد، انقلاب فرهنگی همانند روح در کالبد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علامه مصباح» پیشگام جهاد تبلیغ و تبیین در حوزه و دانشگاه بود

«علامه مصباح» پیشگام جهاد تبلیغ و تبیین در حوزه و دانشگاه بود