مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:302023-01-04سياسي

رفاقت حاج قاسم و حاج احمد الگویی برای نسل جوان است


مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رفاقت و دوستی سردار سلیمانی با سردار کاظمی الگویی برای جوانان و رزمندگان امروز است که بدانیم در هر زمانی می توان ظرفیت های انسانی و جهادی زنده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمد جعفر اسدی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هفدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: شخصیت این شهید والا مقام چند بعدی است و به همین علت از ایشان به عنوان یک مکتب زنده یاد می شود.

وی افزود: رفاقت و دوستی سردار سلیمانی با سردار کاظمی الگویی برای جوانان و رزمندگان امروز است که بدانیم در هر زمانی می توان ظرفیت های انسانی و جهادی زنده باشد.

اسدی تصریح کرد: امروز رزمندگان اسلام همان مسیرمکتب سیدالشهدا(ع) در کربلا را طی می کنند و همواره به دنبال زنده نگاه داشتن اسلام هستند.

گفتنی است در این مراسم از تصویر گرافیکی دو یار شهید با حضور فرزند شهید کاظمی و سردار محمد جعفر اسدی هم رزم شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت در دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) اصفهان رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفاقت حاج قاسم و حاج احمد الگویی برای نسل جوان است

رفاقت حاج قاسم و حاج احمد الگویی برای نسل جوان است