مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:352023-01-04سياسي

ولایت پذیری دلیل ماندگاری شهید سلیمانی است


استاندار مازندران با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در عصر حاضر شخصیتی بی نظیر است این سردار دل ها از زمان عقب نبود، گفت: شهید سلیمانی پا به پای ولایت حرکت می کرد و به نوعی ولایت پذیری ایشان موجب ماندگاری این شهید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمود حسینی پور امروز در برنامه تلویزیونی قهرمان سلیمانی که از شبکه تبرستان پخش شد با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران قهرمانان زیادی یافتند، اظهار کرد: در دهه اول انقلاب اسلامی قهرمانان نامداری در دفاع مقدس و در انقلاب اسلامی داشتیم که شخصیت های بزرگ روحانی توسط جریانات ضد انقلاب ترور شدند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاع مقدس شهدایی را تقدیم کرده است که برخی از این شخصیت ها فرا منطقه ای شدند که در معادلات جهانی و داخلی نام این شهدا مطرح است همچون شهید زین الدین، شهید باکری، شهید همت و شهید باقری که نامدار شدند .

نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار بر اینکه بعد از صدر اسلام تاکنون شهیدی به قهرمانی سردار سلیمانی تاکنون ندیدیم بطوری که در یک نظرسنجی 97 درصد مردم ایشان را قهرمان نامیدند، تصریح کرد: براساس این افکار سنجی مردم شهید سلیمانی را قهرمان محسوب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری دلیل ماندگاری شهید سلیمانی است

ولایت پذیری دلیل ماندگاری شهید سلیمانی است