مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:502023-01-04اقتصادي

5هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص و صعب العلاج اختصاص یافت


مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از اختصاص 5 هزار میلیارد تومان برای حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی ناصحی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه الکترونیکی کردن خدمات گام مهمی در حوزه سلامت است، اظهار داشت: یکی از اتفاقات مثبت در این دولت ایجاد صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در راستای شاخص های ارزشمند حوزه سلامت است.

وی افزود: 5 هزار میلیارد تومان در این زمینه اعتبار تخصیص داده شده و امیدواریم بتوان هزینه های تحمیلی به این گروه از بیماران را کاهش داد، در حال حاضر 44 خدمت برای بیماران خاص و صعب العلاج وارد سامانه های سازمان بیمه سلامت شده است.

ناصحی ادامه داد: البته منابع این صندوق فقط برای بیمه شدگان بیمه سلامت نیست و افراد (بیماران صعب العلاج) تحت پوشش دیگر بیمه ها از جمله تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح نیز می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

مدیرعامل بیمه سلامت اظهار کرد: البته آن دسته از بیماری هایی هم که در سامانه ها وارد نشده نیز تحت پوشش این صندوق بوده و بیماران می توانند با ارائه فاکتور به کمیته های استانی، هزینه های درمانی خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص و صعب العلاج اختصاص یافت

5هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص و صعب العلاج اختصاص یافت