مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:002023-01-04سياسي

رونمایی از یادمان شهید سردار قاسم سلیمانی در دانشگاه شریف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، از یادمان ایشان، با حضور جلیلی رییس دانشگاه شریف، - همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از یادمان این شهید گرانقدر رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، از یادمان ایشان، با حضور جلیلی رییس دانشگاه شریف، تقوی معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه، در مراسم هیئت الزهرا (س) که به مناسبت سالگرد این شهید گرانقدر برگزار شده بود، رونمایی شد.

در ابتدای مراسم جلیلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، عاقبت بخیری را مهم ترین اصل در زندگی هر فرد دانست و تاکید کرد همه افراد خصوصاً دانشگاهیان باید تلاش کنند تا برآیند اعمال آن ها منجر به عاقبت بخیری شود.

رییس دانشگاه صنعتی شریف در ادامه ضمن اشاره به برنامه ریزی های دانشگاه جهت بزرگداشت یاد شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: دانشگاه شریف در نظر داشت جهت بزرگداشت یادبود این شهید گرانقدر 17 برنامه از قبیل تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس، را توسط گروه های مختلف دانشجویی برگزار کند که متاسفانه با مجازی شدن کلاس های درس این برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یادمان شهید سردار قاسم سلیمانی در دانشگاه شریف

رونمایی از یادمان شهید سردار قاسم سلیمانی در دانشگاه شریف