مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:052023-01-04سياسي

قاتلان شهید سلیمانی منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند


پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه با اشاره به نقش محوری شهید سلیمانی در محور مقاومت گفت: قاتلان شهید سلیمانی منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک مکتب است و از دروان جوانی و دفاع مقدس تا دفاع از حریم اهل بیت (ع) در عراق و سوریه در راه جهاد در راه خدا گام برداشت و برای رسیدن به شهادت تلاش می کرد و خداوند نیز پاداش مجاهدت های این سردار سرافراز با به بهترین شیوه و با شهادت پرداخت کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی همواره در سخنرانی های خود برای حفظ و یکپارچگی ملت ایران تاکید می کرد و جمهوری اسلامی را یک حرم می دانست و برای حفاظت از آن تلاش می کرد و ما نیز ادامه دهنده راه این شهید خواهیم بود.

پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم شهید سلیمانی ولایتمداری و ذوب این شهید در ولایت فقیه بود و برای عمل کردن به منویات رهبر معظم انقلاب از هیچ کاری دریغ نمی کرد و ما نیز به تاسی از شهید سلیمانی پشت سر رهبری تا نابودی رژیم کودک کش اسراییل و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

قنبری بیان کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان بسیاری است و این انقلاب ساده به دست نیامده و اجازه نخواهیم داد عده ای به آن خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پشتیبان مظلومان و مستضعفان است و با اقتدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان شهید سلیمانی منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند

قاتلان شهید سلیمانی منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند