مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:152023-01-04سياسي

ایجاد 220 هزار شغل در کشور با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از 1000 بنگاه کوچک و متوسط


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (چهارشنبه14 دی) در مراسمی با حضور سرپرست و معاونان ستاد اجرایی فرمان امام، معاون وزیر صنعت و مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بنیاد برکت، - در مراسم شکرانه هزارمین مشارکت اقتصادی بنیاد برکت اعلام شد ایجاد 220 هزار شغل در کشور با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از 1000 بنگاه کوچک و متوسط با حمایت و مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام از 1000 بنگاه کوچک و متوسط، 220 هزار نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز (چهارشنبه14 دی) در مراسمی با حضور سرپرست و معاونان ستاد اجرایی فرمان امام، معاون وزیر صنعت و مدیرعامل و رییس هیئت مدیره بنیاد برکت، آیین شکرانه هزارمین مشارکت اقتصادی بنیاد برکت در بنگاه های کوچک و متوسط سراسر کشور برگزار شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم اظهار داشت: باید واحد های تولیدی و صنعتی به نحوی فعالیت داشته باشند که میزان تولیدات، محصولات و صادرات منجر به افزایش درآمد برای کشور و ارتقا نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

عارف نوروزی افزود:امروز شکرانه مشارکت بنیاد برکت در هزارمین طرح را برگزار میکنیم، از این تعداد 367 طرح را بر اساس مشارکت در سهام، 77 طرح بر اساس مشارکت مدنی و 525 طرح حمایتی و تسهیلات محور و 31 طرح هم بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 220 هزار شغل در کشور با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از 1000 بنگاه کوچک و متوسط

ایجاد 220 هزار شغل در کشور با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از 1000 بنگاه کوچک و متوسط