مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:502023-01-04دانش

آیین نامه تعیین اعتبار نشریات علمی با موضوع علوم و معارف قرآن کریم به تصویب رسید


آیین نامه تعیین اعتبار نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع علوم و معارف قرآن و حدیث با هدف توسعه پژوهش های میان رشته ای قرآن کریم و اولویت نشریات این حوزه به زبان های غیر فارسی به تصویب سی و یکمین جلسه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور رسید.

- آیین نامه تعیین اعتبار نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع علوم و معارف قرآن و حدیث با هدف توسعه پژوهش های میان رشته ای قرآن کریم و اولویت نشریات این حوزه به زبان های غیر فارسی به تصویب سی و یکمین جلسه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدجواد هراتی، نایب رییس کمسیون توسعه پژوهش و آموزش های قرآنی کشور با اشاره به ابلاغ آیین نامه کمیسیون در شهریور سال جاری از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: ابلاغ این آیین نامه ها از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اقدامی بی نظیر از سوی وزیر دولت سیزدهم در توسعه حوزه آموزش و پژوهش قرآن کریم بود که بر اساس آن اعتبار نشریات علمی در حوزه علوم و معارف قرآن کریم به کمسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور به عنوان یک کمسیون فرا دستگاهی واگذار شد.

هراتی افزود: این اقدام وزیر علوم در واگذاری امور نشریات علمی قرآن که بر اساس مقررات کمیسیون به تایید دبیر شورای عالی انقلاب ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه تعیین اعتبار نشریات علمی با موضوع علوم و معارف قرآن کریم به تصویب رسید

آیین نامه تعیین اعتبار نشریات علمی با موضوع علوم و معارف قرآن کریم به تصویب رسید