مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:552023-01-04سياسي

298 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند


معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای کشور گفت: دشمن از همه ظرفیت خود علیه جمهوری اسلامی با 298 شبکه فارسی زبان و ده ها شبکه کردزبان و ترک زبان استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عابدینی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد اظهار کرد: همه این شبکه ها برای نا امید کردن مردم و تقابل دولت و ملت است که خوشبختانه با بصیرت مردم ناکام مانده است و هیچ گاه نیز به پیروزی نخواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بنابر اذعان خود غرب، چهار کشور روسیه، چین، آمریکا و ایران فقط ظرفیت عبور از شرایط موجود را دارند.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت: تحریف واقعیت های نظام جمهوری اسلامی راهبرد فعلی دشمنان قسم خورده است که با تمام توان و استفاده از همه ابزارها برای ضربه زدن به ایران استفاده می کنند.

عابدینی ادامه داد: واقعیت آخرین جنگ استکبار پس از اعمال تهدید نظامی، ترور شخصیت ها و تحریم بود که دشمن بواسطه آن دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: تهدیدهای نظامی امروز بواسطه قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی از روی میز برداشته و از بین گزینه های دشمن حذف شده است.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما افزود: همچنین ترورهای کور شخصیت های بزرگ نظامی، علمی و اقتصادی و تعیین کننده که به بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

298 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند

298 شبکه فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند