مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:002023-01-04اقتصادي

هدف گذاری ارتقای صادرات سالانه البرز به بیش از یک میلیارد دلار


معاون هماهنگی امور اقتصادی استان البرز گفت: برای ارتقای رقم صادرات سالانه استان به بیش از یک میلیارد دلار هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سیف الله اسداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان البرز، شامگاه سه شنبه در نود و سومین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی البرز، گفت: پیشنهاد می شود که اتاق بازرگانی البرز یک برنامه مشخص سالانه و ماهانه در راستای مواردی مانند صادرات و دیگر اقدامات مهم استانی داشته باشد تا بر اساس آن بتوانیم امور اولویت دار را پایش کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مقوله صادرات بیان کرد: یکی از اهداف مهم این است که رقم صادرات سالانه استان را به بیش از یک میلیارد دلار برسانیم و بدین منظور نیاز به هدف گذاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان البرز در زمینه تولید انرژی خورشیدی برای کمک به بحث گرمایش صنایع افزود: تکنولوژی به کار برده شده در پنل ها و صفحات خورشیدی از جمله باتری های آن هرینه بالایی را شامل می شود، به همین دلیل حتی صنایعی که زیرساخت های تولید انرژی از این طریق را در مجموعه تولیدی خود فراهم کرده اند، هنوز استفاده ای از آن نداشته اند.

وی بیان کرد: طول عمر باتری های ذخیره انرژی در صفحات(پنل های) خورشیدی کم بوده و تعویض آن در فواصل دوره ای کوتاه مدت نیز هزینه بر است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری ارتقای صادرات سالانه البرز به بیش از یک میلیارد دلار

هدف گذاری ارتقای صادرات سالانه البرز به بیش از یک میلیارد دلار