مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:002023-01-04حوادث

قاچاقچی 37 بطانه سنجاب در بویراحمد در چنگال قانون/ یکی از سنجاب ها تلف شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت : قاچاقچی 37 بطانه سنجاب در آخرین لحظات برنامه ریزی برای قاچاق به خارج از استان دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، اسلام جاودان خرد از کشف محموله بزرگ سنجاب قاچاق در استان خبر داد و گفت: گزارشاتی مبنی بر قاچاق سنجاب به اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد شده بود و گشت های نامحسوسی در سطح استان راه اندازی شد.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طبق گزارش مردم متوجه شدیم متخلفی در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد با زنده گیری 37 بطانه سنجاب ایرانی قصد قاچاق این گونه مهم را دارد .

وی بیان کرد : با هماهنگی و همکاری مراجع قضایی ، صبح امروز قبل از آنکه متخلف موفق شود سنجاب ها را قاچاق و از استان خارج کند توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد و اداره حیات وحش محیط زیست استان به همراه 37 بطانه سنجاب دستگیر شد .

وی گفت : با همکاری دانشگاه یاسوج بمنظور استفاده های آتی، از خون سنجاب ها نمونه برداری و در بانک ژن محیط زیست استان نگهداری شد ، ضمن آنکه متاسفانه بدلیل شرایط بد نگهداری این سنجاب ها در هنگام اسارت توسط متخلف یک بطانه از آنها تلف شد .

جاودان خرد تصریح کرد : پس از هماهنگی با دامپزشک و تایید سلامت 36 بطانه سنجاب به دامان طبیعت بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچی 37 بطانه سنجاب در بویراحمد در چنگال قانون/ یکی از سنجاب ها تلف شد

قاچاقچی 37 بطانه سنجاب در بویراحمد در چنگال قانون/ یکی از سنجاب ها تلف شد