مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:052023-01-04اقتصادي

قاچاق، معضل اصلی قشم نیست


مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: خوشبختانه پدیده قاچاق معضل اصلی قشم نیست و باید به دنبال ساز و کاری برای فرهنگسازی و رفع مشکلات باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرمحمد پرهام فر در نشست با جمعی از تولیدکنندگان و بازرگانان جزیره قشم، اظهار داشت: راه حل اصلی مبارزه با قاچاق کالا این است که بازارهای داخلی از کالای باکیفیت تولید داخل اشباع شود و سایر کالاهای مورد نیاز که امکان تولید داخل برای آنها فراهم نیست از طریق واردات قانونی تامین شود.

وی ادامه داد: در جزیره قشم با توجه به وسعت سواحل گزارش هایی درباره قاچاق وجود دارد، اما خوشبختانه این پدیده معضل اصلی این منطقه نیست و امیدواریم با فرهنگسازی شاهد حذف کامل قاچاق باشیم.

مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: تعارض میان قوانین مناطق آزاد و قوانین سرزمین اصلی یکی از موانع پیش روی تولیدکنندگان و بازرگانان در مناطق آزاد است که با جدیت مورد بررسی قرار گرفته و برای اصلاح آن اقدام می کنیم.

به گفته پرهام فر؛ اولویت اصلی در موضوع مبارزه با قاچاق کالا، ایجاد شفافیت در اقتصاد ملی است، اینکه باید ورود تمامی کالاهای مصرفی و مواد اولیه در کشور قابل شناسایی و رصد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق، معضل اصلی قشم نیست

قاچاق، معضل اصلی قشم نیست