مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:102023-01-04اجتماعي

کشف محموله سنجاب ایرانی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله سنجاب از متخلفان در شهرستان بویراحمد این استان خبر داد.

- اسلام جاودان خرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: 37 بطانه سنجاب در آخرین لحظات برنامه ریزی برای قاچاق به خارج از استان از متخلف کشف و به دامان طبیعت دنا بازگشتند البته شرایط بدی که متخلف برای نگهداری استفاده کرده بود باعث تلف شدن یک بطانه از سنجاب ها شد.

وی از کشف محموله سنگین سنجاب برای نخستین بار در تاریخ محیط زیست استان در شهرستان بویراحمد خبر داد و اظهارکرد: از مدت ها قبل گزارش هایی کم و بیش از قاچاق سنجاب این گونه ارزشمند به ما می رسید بنابراین همکاران یگان حفاظت محیط زیست در سطح استان موضوع را بصورت نامحسوس تحت نظر داشتند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سنجاب ها بومی زاگرس هستند و به باغبان طبیعت هم معروف هستند، خاطرنشان کرد: طی گزارشی از مردم طبیعت دوست استان متوجه شدیم، متخلفی در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد با زنده گیری 37 بطانه سنجاب ایرانی قصد قاچاق این گونه مهم را دارد.

جاودان خرد تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری خوب مراجع قضایی، صبح امروز لحظاتی قبل از آنکه متخلف موفق شود ، سنجاب ها را قاچاق و از استان خارج نماید توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله سنجاب ایرانی در کهگیلویه و بویراحمد

کشف محموله سنجاب ایرانی در کهگیلویه و بویراحمد