مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:452023-01-04حوادث

جزییات جدید از انهدام تیم تروریستی در زاهدان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تروریستی که شب گذشته در زاهدان منهدم شد، طبق اعترافات، طراحی داشتند حمله به واحدهای گشتی پلیس را ادامه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ز زاهدان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: تیم تروریستی که شب گذشته در زاهدان منهدم شد مستقیماً با معاندین خارج کشور در ارتباط بودند و تحت آموزش های آنها قرار داشته اند که در این زمینه پاداش هایی هم دریافت می کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: اعضای این تیم ضدامنیتی در طول هفته های اخیر چند مورد حمله مسلحانه با هدف ترور پرسنل انتظامی به واحدهای کشتی پلیس داشته اند و در ادامه فیلم اقدامات خود را توسط رسانه های معاند منتشر می کردند.

وی تصریح کرد: همه اعضای این باند 6 نفره به علاوه 3 نفر که با آنها همکاری داشته اند شب گذشته در پی اقدامات اطلاعاتی با عملیاتی پیچیده دستگیر شدند که تاکنون به اقدامات شرورانه خود اعتراف کرده اند و طبق اعترافات طراحی داشتند حمله به واحدهای گشتی پلیس را ادامه دهند.

سردار قنبری افزود: در بررسی مخفیگاه این تیم ضدامنیتی مقداری سلاح و مهمات شامل کلت کمری و کلاشینکف کشف شد و علاوه بر آن 6 دستگاه خودرو از این تیم که عملیات های خود را با این خودروها انجام می دادند کشف شد که پیرو بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از انهدام تیم تروریستی در زاهدان

جزییات جدید از انهدام تیم تروریستی در زاهدان