مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:102023-01-04اقتصادي

تبریز به رویای جدیدی احتیاج دارد


استاد دانشگاه و کارشناس ارشد حوزه سرمایه گذاری با اشاره به نیاز تبریز به یک چشم انداز جدید در تدوین طرح های توسعه ای گفت: تبریز به رویای جدیدی برای مجهز شدن به دانش روز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین عبده تبریزی عصر امروز در  نشست های علمی امکانات امروز اقتصاد ایران برای توسعه شهر تبریز و اقتصاد شهر تبریز و شیوه های تأمین مالی طرح های توسعه ای،اظهار کرد: شهرهای بزرگ و کوچک موتور رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند و در عین حال می توانند باعث گسترش محلات فرسوده و بافت های حاشیه ای نیز شوند.

وی با اشاره به نیاز تبریز به یک چشم انداز جدید در تدوین طرح های توسعه ای افزود: تبریز به رویای جدیدی برای مجهز شدن به دانش روز، خلاقیت و انگیزه های نوین احتیاج دارد تا توسعه استراتژیک در مدیریت شهر اتفاق بیافتد.

  عبده تبریزی خاطرنشان کرد: توسعه استراتژیک تبریز باید همراه با یک برنامه مدون و علمی و همچنین مشارکت دانش محور باشد.

وی اضافه کرد: برندینگ مربوط به تبریز باید در برنامه استراتژیک شهر تقویت و حوزه فعالیت و رهبری و نوع برندینگ آن مشخص شود.

این کارشناس حوزه سرمایه با بیان اینکه برندسازی تبریز می تواند در حوزه های مختلف علمی، گردشگری، شهری اتفاق بیافتد، اعلام کرد: متخصصین حوزه برندینگ باید افراد را تشویق به استفاده از برند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز به رویای جدیدی احتیاج دارد

تبریز به رویای جدیدی احتیاج دارد