مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:402023-01-04فرهنگي

برگزیدگان افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد


برگزیدگان بخش های مسابقه مستند و داستانی سیزدهمین دوره این جشنواره را اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار برگزیدگان بخش های مسابقه مستند و داستانی سیزدهمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.

هیئت داوران بخش فیلم نامه ؛ متشکل از آقایان هوشنگ توکلی، احمد شاکری، امین صدیقی، محمد ساسان و جمال یزدانی در بخش طرح فیلم نامه ضمن تقدیر از اثر سوفار به نویسندگی حمید رسول پور ، لوح افتخار این بخش را به دلیل توجه به بوم گرایی، قهرمان محوری و پرداختن به ورزش های بومی اهدا می کند به اثر: کبدی به نویسندگی آقای محمد صبوحی .

هیئت داوران در بخش فیلم نامه فانوس این بخش را به دلیل ساختار منسجم، توجه به مسئله جنایات منافقین و مقاومت مردمی اهدا می کند به اثر : چهار زبر به نویسندگی سرکار خانم طاهره ولی پور .

هیئت داوران بخش پویانمایی ؛ متشکل از آقایان محمد سرشار، مجید اسماعیلی و سرکار خانم رقیه فاضل در بخش پویانماییِ بلند و نیمه بلند: ضمن تقدیر از اثر ضمن تقدیر از اثر قلعه ی ماهیان به تهیه کنندگی آقای امیر کساوندی ، فانوس این بخش به علت جذابیت بصری مناسب، تکنیک متناسب با مضمون و طنز دلنشین   تعلق می گیرد به: اثر لوپتو به تهیه کنندگی آقای فرهاد امین زاده .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد

برگزیدگان افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد