مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:402023-01-04سياسي

سد چم شیر گچساران بدون هیچ مشکلی آبگیری می شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آبگیری سد چم شیر خبر داد و گفت: این سد بدون هیچ مشکلی آبگیری می شود.

- سید علی احمدزاده در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش این استان در پاسخ به سوالی در خصوص حاشیه سازی های اخیر برای سد چم شیر افزود: همه مطالعات و کارهای مطالعاتی در چند فاز در سد چم شیر انجام شده دریاچه و بستر آن مورد مطالعات علمی قرار گرفته و وضعیت جدیدی برای این سد رخ نداده است.

وی با بیان اینکه حرف های غیر علمی و غیر تخصصی و مسئله دار زده می شود، اظهارکرد: چرا باید کسی که در مورد سد تنگ سرخ هیچگونه شناخت علمی ندارد نظر بدهد چرا باید کارشناس کامپیوتر یا روانشناسی در مورد سد حرف بزند که هیچ مبنای علمی ندارد ممکن است که برخی از آدم های علمی هم در خصوص سد اظهار نظرهایی کرده باشند اما این سوالات در گذشته همه پاسخ داده شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان که در سد چم شیر همه چیز دیده شده است و چیز زیادی در آن وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این سد هیچ مشکلی ندارد و در حال آبگیری است.

احمد زاده با بیان اینکه در جلسه هیئت دولت چند روز پیش با وزیر نیرو در این خصوص صحبت کرده است، تصریح کرد: قبل از آن هم با رییس جمهور در مورد سد صحبت کرده بودم وزیر نیرو به من گفت همان نظری که شما در خصوص سد دارید همان نظر را هم ما داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد چم شیر گچساران بدون هیچ مشکلی آبگیری می شود

سد چم شیر گچساران بدون هیچ مشکلی آبگیری می شود