مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 18:452023-01-04فرهنگي

آثار مربیان کانون خوزستان نامزد بخش علمی جشنواره قصه گویی


سه اثر در بخش جستارنویسی و یک اثر در بخش مقاله مربیان کانون خوزستان نامزد بخش علمی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی شدند.

- ایسنا/خوزستان سه اثر در بخش جستارنویسی و یک اثر در بخش مقاله مربیان کانون خوزستان نامزد بخش علمی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جستارهای آسیه رحمتی، مربی مسئول کانون شماره پنج اندیمشک با عنوان رازهای قصه گویی (بئاتریس مونته رو) نه، خاله داکه ، زهرا رشیدنیا مربی هنری از کانون اندیمشک با عنوان دریایی که امواجش را دوست نداشت و لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون بندر امام خمینی (ره) با عنوان صنم، ادبیات فولکلوریک است به عنوان نامزد بخش علمی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی شناخته شد.

همچنین در بخش مقاله اثر نعیمه فلیحی، مربی مسئول کانون ملاثانی، با عنوان اثربخشی قصه و قصه گویی در انتقال ارزش ها، مفاهیم و اخلاق به کودکان و نوجوانان به مرحله دوم بخش علمی این جشنواره راه یافت.

داوران بخش مقاله شامل امیرحسین زنجانبر، سعید حسام پور و فاطمه قانع از میان 32 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره 11 اثر را به عنوان نامزد این بخش معرفی کردند.

همچنین هیات داوران بخش های پایان نامه و رساله و کتاب متشکل از یوسف محمدنژاد عالی زمینی، حجت حصاری و سمیرا قیومی پس از برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار مربیان کانون خوزستان نامزد بخش علمی جشنواره قصه گویی

آثار مربیان کانون خوزستان نامزد بخش علمی جشنواره قصه گویی