مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:202023-01-04بين الملل

حقوق بشر به سبک آمریکایی؛ اعدام زنی در آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبر اعدام امبر مک لافین اولین زن تراجنسیتی در آمریکا که بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشته، - ایالات متحده آمریکا که مدعی دفاع از حقوق بشر است و همواره کشور های غیرهمسو با خود را به نقض حقوق بشر متهم می کند، یک زن را با تزریق مرگبار اعدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبر اعدام امبر مک لافین اولین زن تراجنسیتی در آمریکا که بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشته، در حالی است که شخصیت های سیاسی و مدنی بسیاری خواستار لغو حکم این اعدام شده بودند.

آن ها معتقد بودند مادر امبر، وی را در کودکی رها کرده بود و پدرخوانده اش بصورت مکرر به وی حمله کرده و چندین بار این زن دست به خودکشی زده بود.

مقامات آمریکا مدعی هستند این زن را در ارتباط با پرونده قتل و تجاوز جنسی اعدام کرده اند و اجرای حکم اعدام، پس از مخالفت مایک پرسون فرماندار میسوری با درخواست عفو انجام شد.

دفتر فرماندار میسوری ادعا کرده بود که برنامه اعدام طبق برنامه قبلی انجام خواهد شد چرا که خانواده مقتول و عزیزانشان سزاوار دریافت آرامش هستند.

یو اس ای تودی در این باره نوشت: مک لافلین در حالی که واکسن کشنده پنتوباربیتال به وی تزریق می شد، با یک روحانی مسیحی در کنارش صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر به سبک آمریکایی؛ اعدام زنی در آمریکا

حقوق بشر به سبک آمریکایی؛ اعدام زنی در آمریکا