مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:302023-01-04ورزشي

دومین برد آسیایی شهرداری گرگان مقابل نفت عراق به دست آمد


تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته سوم مسابقات آسیایی خود موفق شد با نتیجه 110 بر 69 نفت عراق را شکست داده و به دومین برد متوالی خود در این رقابت ها دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم شهرداری گرگان در سومین دیدار خود از رقابت های بسکتبال باشگاه های غرب آسیا شامگاه چهارشنبه در تهران به مصاف نفت عراق رفت.

شاگردان مهران حاتمی با نتیجه 110 بر 69 مقابل نفت عراق به برتری رسیدند.

شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها با نتیجه 81 بر 74 برابر الریاضی لبنان شکست خورده بود و هفته گذشته با نتیجه 83 بر 78 برابر تیم الکرامه سوریه به پیروزی رسید.

به دلیل عدم پذیرش سالن بسکتبال شهر گرگان از سوی نماینده فدراسیون بسکتبال آسیا، بازی های شهرداری گرگان در تهران برگزار می شود.

تیم شهرداری گرگان 28 دیماه در تهران به مصاف الریاضی لبنان می رود.

فصل جدید مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان باشگاه های غرب آسیا پس از سه سال وقفه با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی و حضور دو نماینده از کشورمان به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

تیم های بسکتبال شهرداری گرگان قهرمان رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور در فصل 1401 - 1400 و ذوب آهن اصفهان به عنوان دو نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور دارند که شهرداری گرگان در گروه دوم با تیم های الر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین برد آسیایی شهرداری گرگان مقابل نفت عراق به دست آمد

دومین برد آسیایی شهرداری گرگان مقابل نفت عراق به دست آمد