مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:302023-01-04اجتماعي

استقرار نیروهای پلیس راه لرستان در محورها و گردنه های برف گیر


رییس پلیس راه لرستان از استقرار نیروهای پلیس راه در محورها و گردنه های برف گیر استان با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد زارعی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی یک سامانه بارشی از ظهر امروز به جو استان وارد می شود که انتظارمی رود این سامانه بارشی تا ظهر جمعه به فعالیت خودش در منطقه ادامه داشته باشد.

وی، افزود: بنابراین برای همه نقاط استان با شدت و ضعف بارش باران با رعد و برق پیش بینی می شود، در مناطق سردسیر، ارتفاعات و گردنه ها بارش ها به شکل برف است و انتظار داریم از غروب امروز تا ظهر روز پنج شنبه به شدت بارش ها افزوده شود، این شرایط در مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان بیشتر از سایر نقاط است.

رییس پلیس راه لرستان، گفت: این سامانه بارشی با مخاطراتی مثل آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی سطح جاده ها، سیلابی شدن مسیرها، کولاک و برف در جاده های کوهستانی و گردنه ها همراه است، توصیه می شود در این بازه زمانی از سفرهای غیرضروری خودداری شود.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه تمام محورهای استان باز بوده و عبور و مرور در آنها جریان دارد، گفت: از رانندگان می خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نیروهای پلیس راه لرستان در محورها و گردنه های برف گیر

استقرار نیروهای پلیس راه لرستان در محورها و گردنه های برف گیر