مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 19:502023-01-04سياسي

اردیبهشت 1402 همایش مطالعات علوم روانشناختی و رفتاری در شیراز برگزار می شود


رییس دانشگاه زند شیراز اعلام کرد که نخستین همایش ملی مطالعات علوم روانشناختی و رفتاری با محوریت سبک زندگی و سلامت روان در پساکرونا اردیبهشت ماه 1402 در شیراز برگزار می شود.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه زند شیراز اعلام کرد که نخستین همایش ملی مطالعات علوم روانشناختی و رفتاری با محوریت سبک زندگی و سلامت روان در پساکرونا اردیبهشت ماه 1402 در شیراز برگزار می شود.

سید ابراهیم حسینی چهارشنبه 14 دی ماه در یک کنفرانس خبری ضمن بیان اینکه کرونا طی سه سال اخیر مشکلاتی را در همه دنیا ایجاد کرد، ادامه داد: این بیماری بر همه ارکان جامعه بشری تاثیر گذاشت و اگرچه یک دوره طولانی مردم با شرایط کرونایی خود را سازگار دادند اما طی ماههای اخیر با رعایت کمترین شیوه نامه های بهداشتی مواجه شدیم.

رییس دانشگاه زند شیراز افزود: در همین راستا این دانشگاه با محوریت معاونت پژوهشی و گروههای آموزشی روانشناسی و مشاوره تصمیم به برگزاری همایشی در سطح ملی تحت عنوان مطالعات علوم روانشناختی و رفتاری با محوریت سبک زندگی و سلامت روان در پسا کرونا گرفت.

حسینی خاطرنشان کرد: امید است این همایش در حد و شان شیراز به عنوان شهری دانشگاهی اجرایی شود.

ژاله رفاهی، دبیر علمی این همایش نیز در ادامه این نشست بیان کرد: در دورانی قرار گرفتیم که ابتدا به آن پسا کرونا گفته شد اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردیبهشت 1402 همایش مطالعات علوم روانشناختی و رفتاری در شیراز برگزار می شود

اردیبهشت 1402 همایش مطالعات علوم روانشناختی و رفتاری در شیراز برگزار می شود