مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:152023-01-04بين الملل

حمله خونین اوکراین با نیروهای روسیه با یک اشتباه مرگبار


سیصد و سیزدهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: سیصد و سیزدهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

حمله خونین اوکراین با نیروهای روسیه با یک اشتباه مرگبار وزارت دفاع روسیه بامداد چهارشنبه اعلام کرد که تلفات حمله موشکی و توپخانه ای ارتش اوکراین به نیروهای این کشور در دونتسک به 89 نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه با اشاره به تشکیل یک کمیته ویژه برای بررسی ابعاد چگونگی انجام شدن حمله اوکراین به محل استقرار محرمانه نیروهای روسیه در شهر ماکییِفکا ، از انهدام سامانه آمریکایی هیمارس که در این حمله استفاده شده بود، خبر داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، در این بیانیه همچنین استفاده سربازان روسی از تلفن همراه در شب سال نو میلادی به عنوان عامل اصلی فاجعه ماکییفکا و لو رفتن محل استقرار آنها اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله خونین اوکراین با نیروهای روسیه با یک اشتباه مرگبار

حمله خونین اوکراین با نیروهای روسیه با یک اشتباه مرگبار