مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 20:552023-01-04سياسي

مسائل فرهنگی اولویت مسئولان باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه اگر به اصالت ها و ریشه ها توجه نکنیم، متضرر خواهیم شد، گفت: توجه به نکات و مسائل فرهنگی باید اولویت مسئولان باشد.

- اسماعیل محبی پور در نشست شورای اداری در محل فرمانداری شهرستان داراب به بیان وظایف این شورا پرداخت و گفت: ایجاد هماهنگی در برنامه ها و فعالیت های دستگاه های اجرایی و نهادها و ارگان های مستقر در شهرستان برای بهره گیری بیشتر از توان آنها و محقق ساختن سیاست های دولت و برنامه های توسعه در شهرستان ، ایجاد وحدت رویه برای پیشرفت امور ، بررسی مسائل و مشکلات شهرستان و ارائه راه حل و مشورت برای رفع این مشکلات و تعریف نقش رؤسای ادارات برای مردم از مهمترین وظایف ابلاغی به شورای شهرستان و استان به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، محبی پور با تاکید براینکه مجموعه دولت مجموعه مجزایی از همدیگر نیست، گفت: اعتبارات از یک منبع یعنی دولت جمهوری اسلامی دریافت می شود و منشا همه اعتبارات یکی است اما برای اینکه بی انضباطی شکل نگیرد سرفصل هایی برای ادارات تعریف می شود.

او با بیان اینکه منشأ اعتبارات دولت و مقصد آن مردم هستند ، بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص مواردی که از سوی دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان پیشنهاد می شود را از دیگر وظایف ابلاغی به شوراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل فرهنگی اولویت مسئولان باشد

مسائل فرهنگی اولویت مسئولان باشد