مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 21:102023-01-04بين الملل

چاووش اوغلو: یورش «بن گویر» به مسجدالاقصی غیرقابل قبول است


وزیر خارجه ترکیه در رایزنی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، اقدام تحریک آمیز ایتامار بن گویر علیه مسجدالاقصی را «غیرقابل قبول» خواند.

- وزیر خارجه ترکیه در رایزنی با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، اقدام تحریک آمیز ایتامار بن گویر علیه مسجدالاقصی را غیرقابل قبول خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه امروز با یوسی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه ترکیه، چاووش اوغلو در این تماس تلفنی با ادعای حساسیت کشورش در قبال مسئله فلسطین، اعلام کرد که اقدام تحریک آمیز روز گذشته ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم در یورش به مسجدالاقصی غیرقابل قبول است.

مولود چاووش اوغلو بر اهمیت حفظ جایگاه مسجدالاقصی تاکید و خاطر نشان کرد: انتظار داریم از هرگونه اقدامات تحریک آمیز خودداری شود.

وزیران امور خارجه ترکیه و رژیم صهیونیستی در پایان همچنین در خصوص همکاری برای بهبود روابط دو جانبه توافق کردند! فرحان حق معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل هم پیشتر در سخنانی اظهار داشت که آنتونیو گوترش بر ضرورت حفظ وضع موجود همسو با نقش ویژه اردن در مدیریت مقدسات اسلامی قدس تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: یورش «بن گویر» به مسجدالاقصی غیرقابل قبول است

چاووش اوغلو: یورش «بن گویر» به مسجدالاقصی غیرقابل قبول است