مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 21:252023-01-04فرهنگي

تقدیرازفیلمسازان توسط خانواده سرایداران/سریالی برای شهدای شاهچراغ


سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار پس از بررسی آثار رسیده به این دوره جشنواره اسامی آثار راه یافته به بخش های مختلف را اعلام کرد، همچنین افتتاحیه این مراسم با حاشیه هایی همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار در سومین حرم اهل بیت (ع) با قرائت قرآن توسط متین جعفری فرزند شهید داوود جعفری و اجرای محمد رضا شهبازی مجری برنامه تلویزیونی رخداد برگزار شد.

طاهره ولی پور برگزیده فانوس بخش فیلمنامه نویسی با اثر چهار زبر ، با بیان این که افتخار می کند به جایزه ای که از جشنواره عمار گرفته است، عنوان کرد: برای مردم دو خبر دارم، اول اینکه بعد از یکسال از شبکه دو اولین سریال در خصوص ده روز آخر زندگی حاج قاسم سلیمانی پخش خواهد شد که بنده نویسنده آن بودم و خبر دوم این است که در حال نوشتن سریالی در خصوص شهدای شاهچراغ هستم.

وی گفت: آرزو دارم که یک روز جشنواره مردمی عمار جایگزین همه جشنواره ها و فستیوال هایی شود که فقط نامی از انقلاب را یدک می کشند.

ابوالفضل خوش نژاد داماد شهید سرایداران هم در این مراسم از نیروهای هنرمند جبهه انقلاب درخواست کرد که تلاش خود را چند برابر کنند و گفت: با تمام وجود و با اخلاص تمام ابعاد دین اسلام را انتشار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیرازفیلمسازان توسط خانواده سرایداران/سریالی برای شهدای شاهچراغ

تقدیرازفیلمسازان توسط خانواده سرایداران/سریالی برای شهدای شاهچراغ