مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 21:502023-01-04اجتماعي

حال و هوای طرقبه شهدایی شد/ برپایی ایستگاهی کوچک به نیت «حاج قاسم»


برپایی ایستگاه صلواتی در طرقبه به نیت «حاج قاسم» حال و هوای این شهر را شهدایی کرد و مردی از کاظمین به عشق شهید سلیمانی و مهندس ابومهدی مبلغی را نذر این ایستگاه می کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، بنری زیبا منقش به تصویر سردار دلها با عبارت جان فدا بر سردرب حوزه بسیج خواهران طرقبه نصب شده است، شور و شوق خدمت برای سالگرد شهادت حاج قاسم هیجان خاصی به محیط بخشیده و همه در تکاپو هستند تا فضا و شرایط را مهیای پذیرایی از شهروندان کنند.

میزها در ورودی درب حوزه با قاب عکس سردار دلها کنار گلدان چیده شده است، بساط چای، میوه و تعداد زیادی از پوستر تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روی میزها تزیین شده، روی پارچه های مشکی میزها کاغذی با هشتک به نیت حاج قاسم نصب شده است.

به همت بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س) شهر طرقبه از روزهای قبل بسته های فرهنگی برای توزیع در سالروز شهادت سردار دلها تهیه و بسته بندی شدند، تعداد 300 بسته فرهنگی زیبا مزین به جملاتی در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی آماده شدند تا به عنوان هدیه ویژه به کودکان و نوجوانان که به این ایستگاه مراجعه می کنند، اهدا شود.

مهمانان ایستگاه حاج قاسم یکی یکی از راه می رسند، پیر و جوان، زن و مرد و عکس های حاج قاسم که می رود تا مهمان خانه های مردم شهر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای طرقبه شهدایی شد/ برپایی ایستگاهی کوچک به نیت «حاج قاسم»

حال و هوای طرقبه شهدایی شد/ برپایی ایستگاهی کوچک به نیت «حاج قاسم»