مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 22:302023-01-04سياسي

معاون قرارگاه خاتم الانبیاء: هدف از حمله 11 سپتامبر براندازی جمهوری اسلامی بود


هدف کلیه اتفاقات در خارج از مرزها از جمله جریان 11 سپتامبر، حمله برای تصرف افغانستان و عراق، ساقط کردن صدام، جریان یمن و لبنان و سوریه براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و هست.

- معاون قرارگاه خاتم الانبیاء: هدف از حمله 11 سپتامبر براندازی جمهوری اسلامی بود سردار عبدالمحمد رئوفی: هدف کلیه اتفاقات در خارج از مرزها از جمله جریان 11 سپتامبر، حمله برای تصرف افغانستان و عراق، ساقط کردن صدام، جریان یمن و لبنان و سوریه براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و هست.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: حمله مسلحانه به نظام با قاطع ترین پاسخ همراه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سردار عبدالمحمد رئوفی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول افزود: سالروز شهادت حاج قاسم بعد از رحلت امام خمینی (ره) دومین اتفاق پرغصه ایران اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، امنیت، سلامت و هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: مردم قدرشناسی کردند و آنچه در توان داشتند در سراسر کشور و دنیا برای جانفشانی، شجاعت، جسارت، ایمان و ولایت پذیری حاج قاسم آنگونه که در شان ایشان بود انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قرارگاه خاتم الانبیاء: هدف از حمله 11 سپتامبر براندازی جمهوری اسلامی بود

معاون قرارگاه خاتم الانبیاء: هدف از حمله 11 سپتامبر براندازی جمهوری اسلامی بود