مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 22:402023-01-04اقتصادي

اختصاص4500میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های ریلی آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تخصیص چهار هزار و 500 میلیارد ریال از محل منابع مالی سفر ریاست جمهور برای تکمیل زیرساخت های حمل و نقل باری در راه آهن این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حمزه لو عصر چهارشنبه در جریان بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور از ایستگاه راه آهن ارومیه، افزود: تاکنون 2 هزار میلیارد ریال برای توسعه شبکه حمل ونقل باری در ایستگاه های راه آهن مرحله نخست جذب اعتبار داشته ایم و جهت بهره گیری کامل از ظرفیت های راه آهن مرکز استان و رفع نواقص ها باید تزریق منابع مالی افزایش یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به محوریت جاده های این استان در حمل و نقل کالا و مسافر گفت: زیرساخت های ایستگاه باری راه آهن ارومیه 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حمزه لو با بیان اینکه در ایستگاه راه آهن نقده نیز بخش ایستگاه باری آماده ریل گذاری است، اظهار کرد: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی و دارا بودن پنج پایانه مرزی نیازمند استفاده حداکثری از حمل و نقل ریلی است.

وی اضافه کرد: تاکنون برای بهره برداری و ارائه خدمات در ایستگاه های راه آهن آذربایجان غربی 50 هزار میلیارد ریال هزینه شده که باید از این سرمایه استفاده بهینه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص4500میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های ریلی آذربایجان غربی

اختصاص4500میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های ریلی آذربایجان غربی