مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 22:552023-01-04سياسي

نماینده مجلس: نبود جاده کمربندی مهم ترین معضل گردشگری دماوند است


نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود جاده کمربندی، مهم ترین معضل حوزه گردشگری در شهرستان دماوند است و گاهی مسافران چندین ساعت در ترافیک منطقه گیلاوند معطل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سیداحمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی امشب در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: بازارچه فروش صنایع دستی، یکی از نیازهای امروز دماوند است که باید بتوانیم با هماهنگی مسؤولان شهرستانی و مساعدت وزیر میراث فرهنگی در خصوص اعطای تسهیلات، بازارچه دائمی برای این حوزه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سالانه میلیون ها مسافر از دو شهرستان گردشگری دماوند و فیروزکوه عبور می کنند، افزود: از اسفندماه سال 1398 پیگیر احداث کمربندی جنوبی منطقه گیلاوند هستیم و امسال برای نخستین بار ردیف ملی به آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود جاده کمربندی، مهم ترین معضل حوزه گردشگری در شهرستان دماوند است و گاهی مسافران چندین ساعت در ترافیک منطقه گیلاوند معطل می شوند و با توجه به پای کار آمدن قرارگاه خاتم الانبیا، دولت کمک کند تا این پروژه تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: نبود جاده کمربندی مهم ترین معضل گردشگری دماوند است

نماینده مجلس: نبود جاده کمربندی مهم ترین معضل گردشگری دماوند است