مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 23:252023-01-04بين الملل

وعده های مبهم ریشی سوناک برای مقابله با معضل مهاجران غیر قانونی


نخست وزیر انگلیس در پی رکورد شکنی ورود مهاجران غیرقانونی از طریق کانال مانش به کشورش در سال 2022، وعده داد «جلوی قایق ها را خواهد گرفت.

» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریشی سوناک ، نخست وزیر انگلیس در پی شکسته شدن رکورد ورود مهاجران غیرقانونی به خاک کشورش از طریق کانال مانش در سال 2022،  وضع قوانین جدید را مهمترین کاری که دولتش باید برای مقابله با این مشکل اجرا کند، دانست و به شکلی مبهم و بدون مشخص کردن بازه زمانی مشخص صرفا وعده داد قایق های مهاجران غیرقانونی را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری پرس اسوسیشن ، نخست وزیر انگلیس که کشورش علاوه بر معضل ورود مهاجران غیر قانونی، با مشکلات اقتصادی و بحران اعتصابات و افزایش هزینه های معیشتی مردمش دست به گریبان است در یک سخنرانی گفت، در سریعترین زمانی که عملا ممکن شود قوانینی برای مقابله با این معضل معرفی می کند اما از تعیین تاریخ دقیق برای اجرای وعده اش برای قطع ورود مهاجران غیرقانونی خودداری کرد.

سوناک در سخنرانی در شرق لندن، برنامه پایان دادن به ورود مهاجران غیرقانونی به انگلیس را یکی از پنج اولویت خود خواند و با پیچیده خواندن این معضل، گفت که باید چندین تدبیر برای حل آن اتخاذ شوند و تاکید کرد که مقابله با این مساله نیاز به زمان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های مبهم ریشی سوناک برای مقابله با معضل مهاجران غیر قانونی

وعده های مبهم ریشی سوناک برای مقابله با معضل مهاجران غیر قانونی