مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 00:252023-01-04سياسي

ترامپ از انتخاب «مک کارتی» برای ریاست مجلس نمایندگان حمایت کرد


رییس جمهور سابق آمریکا برای باز کردن بن بست انتخاب رییس مجلس نمایندگان این کشور، از «کوین مک کارتی» حمایت کرد و خواستار رأی دادن تمام جمهوری خواهان به او شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ششمین تلاش اعضای مجلس نمایندگان آمریکا برای انتخاب رییس و تداوم بن بست جمهوری خواهان برای توافق روی یک نامزد، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور برای حمایت از کوین مک کارتی وارد میدان شد.

ترامپ شامگاه چهارشنبه در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: شب گذشته برخی مباحثات خوبی انجام شد و اکنون زمان آن است تا تمام اعضای حزب بزرگ جمهوری خواه در مجلس نمایندگان به کوین رأی دهند .

وی ادامه داد: غائله را ختم کنید، پیروزی را در دست بگیرید و بازگشت نانسی پلوسی دیوانه به خانه اش در ایالت ورشکسته کالیفرنیا را نظاره گر باشید، کسی که تنها رییس مجلس نمایندگان بود که در تاریخ آمریکا دو بار جایگاهش را از دست داد .

رییس جمهور سابق آمریکا با حمایت از مک کارتی برای ریاست مجلس نمایندگان، خطاب به جمهوری خواهان تاکید کرد: پیروزی بزرگ [کسب اکثریت مجلس] را به یک شکست عظیم و خجالت بار تبدیل نکنید.

زمان جشن گرفتن است، شما لایق آن هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ از انتخاب «مک کارتی» برای ریاست مجلس نمایندگان حمایت کرد

ترامپ از انتخاب «مک کارتی» برای ریاست مجلس نمایندگان حمایت کرد