مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 06:352023-01-05اقتصادي

آلودگی هوا «سرطان» را به ما هدیه می دهد؟/فرار با «صادرات آلودگی»!


محسن کریمیان یکی از کارگردانان مجموعه مستند «ضد» به طرح نکاتی درباره قسمت ویژه این مستند با موضوع آلودگی هوا در کشورهای در حال توسعه پرداخت.

- محسن کریمیان یکی از کارگردانان مجموعه مستند ضد به طرح نکاتی درباره قسمت ویژه این مستند با موضوع آلودگی هوا در کشورهای در حال توسعه پرداخت.

محسن کریمیان یکی از کارگردانان مجموعه مستند ضد که در حال حاضر بر بستر پلتفرم های اینترنتی در دسترس علاقه مندان است و در قسمتی از آن به موضوع آلودگی هوا پرداخته شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این مستند توضیح داد: درونمایه مجموعه مستند ضد ، نقد زندگی مدرن است و تغییراتی که از سوی نظام سرمایه داری وارد سبک زندگی ما شده است.

خیلی ها تصور می کنند این مشکلات از گذشته بوده، ریشه های عجیب و غریبی دارد که غیرقابل تغییر است و اساساً پدیده هایی بدیهی قلمداد می شوند، مثل همین آلودگی هوا و یا مصرف یک سری مواد غذایی مثل شکر که برخی فکر می کنند همیشه بوده است در حالی که همه این موارد طی صد سال گذشته وارد زندگی ما شده و معضلاتی را برای ما به وجود آورده است.

وی افزود: در این مجموعه مستند بیشتر می خواستیم ذهن مخاطب را به این سمت سوق بدهیم که برخی از این موارد به ظاهر بدیهی را می توان از زاویه دیدهای جدیدی هم دید و به آن ها فکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا «سرطان» را به ما هدیه می دهد؟/فرار با «صادرات آلودگی»!

آلودگی هوا «سرطان» را به ما هدیه می دهد؟/فرار با «صادرات آلودگی»!