مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 08:152023-01-05پزشكي

کمبودهای دارویی در ساوه برطرف شده است


مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: تمامی کمبودهای دارویی شهرستان که در آبان ماه سال جاری در شهرستان وجود داشت برطرف شده و در حال حاضر هیچ کمبود دارویی برای درمان بیماری های ویروسی وجود ندارد.

- دکتر سیدمحمدحسن احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کمبود کشوری برخی اقلام دارویی اظهار کرد: کمبود دارویی با توجه به پیک بیماری آنفلوانزا که از ابتدای فصل پاییز اتفاق افتاد در سراسر کشور وجود داشت و با توجه به تمهیداتی که صورت گرفت، از شهریورماه سال جاری رایزنی ها برای برطرف شدن کمبودها انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری هایی که صورت گرفت در حال حاضر هیچ کمبود دارویی برای بیماری آنفلوانزا در سطح شهرستان وجود ندارد و از طریق رایزنی با شرکت های پخش دارویی و تولیدکننده آمادگی لازم حتی برای تامین داروی مورد نیاز برای وقوع احتمالی پیک جدید بیماری کووید 19 صورت گرفته و نیازهای دارویی مرتفع شده است.

دکتر احمدی با اشاره به اینکه داروخانه های شهرستان از نظر دپوی دارویی در وضعیت قابل قبولی قرار دارند، گفت: در حال حاضر سرم، آنتی بیوتیک و نیز شربت های رایج درمان بیماری های ویروسی به مقدار کافی در داروخانه ها وجود دارد و شرکت های پخش دارویی نیز به تناسب نیاز شهرستان، داروهای مورد نیاز را به داروخانه ها تزریق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودهای دارویی در ساوه برطرف شده است

کمبودهای دارویی در ساوه برطرف شده است