مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 08:452023-01-05پزشكي

سومین کارگاه واسطه های ازدواج در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد


در راستای گسترش ازدواج، سومین کارگاه واسطه های ازدواج با حضور دکتر زارعی از اساتید پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

- ایسنا/قم در راستای گسترش ازدواج، سومین کارگاه واسطه های ازدواج با حضور دکتر زارعی از اساتید پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

چهارشنبه شب چهاردهم دی ماه، سومین کارگاه واسطه های ازدواج با حضور واسطه های ازدواج مراکز مختلف دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، که استاد زارعی به بیان شیوه های واسطه گری، ویژگی های واسطه ها و باید ها و نبایدهای امر واسطه گری پرداخته و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این استاد حوزه و دانشگاه دو اصل واسطه گری را علم و آگاهی از ازدواج موفق و آگاهی از واسطه گری موفق دانست و عنوان کرد: سلامت جسمی و روانی، بلوغ و مسئولیت پذیری آیتم ها و عوامل لازم برای ازدواج موفق هستند.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه ویژگی های واسطه گری ایمان، صداقت، دلسوزی و اخلاق نیکو هستند، ادامه داد: شناخت نقاط قوت و ضعف طرفین و آگاهی از آمادگی ها و ملاک های انتخاب همسر مهمترین ویژگی های واسطه گری هستند.

وی در ادامه به بیان بایدها و نبایدهای واسطه گری پرداخت و ابراز داشت: بی طرفی عادلانه در ازدواج؛ صبر و تحمل در فرایند واسطه گری؛ شروع واسطه گری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کارگاه واسطه های ازدواج در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد

سومین کارگاه واسطه های ازدواج در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد