مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:152023-01-05سياسي

ایجاد «میان رشته ای های جدید» با توجه به نیاز روز


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به ایجاد میان رشته ای های جدید با توجه به نیاز روز و همچنین نیاز دانشکده ها گفت: توسعه کارآفرینی در برنامه های درسی در دستور کار قرار دارد.

- اسداله کردناییج در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره طرح تحول آموزشی این دانشگاه که براساس تاکید معاونت آموزش وزارت علوم دانشگاه ها ملزم به تدوین و ارائه پیش نویس آن هستند، گفت: در دانشگاه تربیت مدرس در 2 دوره طرح تحول نوشته شده است، ماموریت اولیه دانشگاه، تربیت مدرس و اساتید است اما در بازنگری و بازتعریف طرح تحول در سال 86، ماموریت های دانشگاه بازتعریف شد و در کنار ماموریت اصلی یعنی تربیت مدرس، تربیت محقق، تربیت پژوهشگر و تربیت کارآفرین نیز اضافه شد.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس افزود: برنامه های طرح تحول 5 ساله دوم دانشگاه نیز با همین رویکرد نوشته شده و در حال حاضر با توجه نقطه نظرات معاون آموزشی وزیر علوم، برنامه تحول دانشگاه با تغییرات اندک در دستور کار قرار گرفته است و کار را پیش می بریم.

وی ادامه داد: بنابراین معاونت آموزشی دانشگاه، با عنایت به سرعت بالای تغییرات در کلان روندهای جهانی آموزش دانشگاهی و براساس مفاد برنامه دولت سیزدهم در بخش آموزش عالی و نیز برنامه راهبردی دانشگاه و شرایط و مقتضیات خاص محیطی برای تحول در مأموریت ها، وظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد «میان رشته ای های جدید» با توجه به نیاز روز

ایجاد «میان رشته ای های جدید» با توجه به نیاز روز