مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:252023-01-05اقتصادي

لزوم رعایت استانداردها و قوانین بین المللی در بلندمرتبه سازی


مدرس راه و شهرسازی مازندران، به موضوع ایمنی و اقدامات پیشگیرانه در مواقع حریق در ساختمان های بلند مرتبه اشاره کرد و گفت: رعایت استانداردهای سازمان آتش نشانی، - ایسنا/مازندران مدرس راه و شهرسازی مازندران، به موضوع ایمنی و اقدامات پیشگیرانه در مواقع حریق در ساختمان های بلند مرتبه اشاره کرد و گفت: رعایت استانداردهای سازمان آتش نشانی، مقرارت ملی و سرفصل های الزامی آنها در ساختمان های بلند مرتبه و همچنین رعایت قوانین بین المللی در این زمینه ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرژک محمدپور دیشب در سمینار طراحی و اجرای ساختمان های بلند مرتبه که در شهرستان نکا برگزار شد، اظهار کرد: شاهد افزایش جمعیت جامعه شهرنشین و همچنین سیر صعودی قیمت زمین در کشور و تراکم خدمات هستیم این عوامل موجب روی آوردن به ساخت ساختمان های بلند مرتبه می شود.

پرژک محمدپور افزود: از مزایای ساختمان های بلند مرتبه، صرفه جویی در زمین ها است، اما چالش هایی مانند عوامل ایمنی در مرحله ساخت و سپس بهره برداری از آن را به دنبال دارد که مستلزم رعایت نکات دقیق مهندسی در این مراحل است.

وی به موضوع ایمنی و اقدامات پیشگیرانه در مواقع حریق در ساختمان های بلند مرتبه اشاره کرد و گفت: رعایت استانداردهای سازمان آتش نشانی، مقرارت ملی و سرفصل های الزامی آنها در ساختمان های بلند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت استانداردها و قوانین بین المللی در بلندمرتبه سازی

لزوم رعایت استانداردها و قوانین بین المللی در بلندمرتبه سازی