مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 09:262023-01-05اقتصادي

پیشرفت 98 درصدی زیرساخت های باری ایستگاه راه آهن ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید حسن حمزه لو در بازدید معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور و استاندار آذربایجان غربی از ایستگاه راه آهن ارومیه، اظهار داشت: در ایستگاه راه آهن نقده نیز بخش ایستگاه باری آماده ریل گذاری برای بهره برداری است.

وی از تخصیص 4500 میلیارد ریال از محل منابع مالی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی برای تکمیل زیرساخت های حمل و نقل باری در ایستگاه های راه آهن این استان خبر داد و تاکید کرد: تاکنون 2 هزار میلیارد ریال برای توسعه شبکه حمل ونقل باری در ایستگاه های راه آهن مرحله نخست جذب اعتبار را داشتیم و جهت بهره گیری کامل از ظرفیت های راه آهن مرکز استان و رفع نواقص ها باید تزریق منابع مالی افزایش یابد.

حمزه لو بیان کرد: آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی و دارا بودن پنج پایانه مرزی نیازمند استفاده حداکثری از حمل ونقل ریلی است.

وی افزود: تاکنون برای بهره برداری و ارائه خدمات در ایستگاه های راه آهن آذربایجان غربی 50 هزار میلیارد ریال هزینه شده و باید از این سرمایه استفاده بهینه صورت گیرد.

حمزه لو اضافه کرد: تکمیل ایستگاه های جنوب استان و رفع نواقص های خطوط ریلی رونق اقتصادی و مبادلات تجاری را برای استان رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 98 درصدی زیرساخت های باری ایستگاه راه آهن ارومیه

پیشرفت 98 درصدی زیرساخت های باری ایستگاه راه آهن ارومیه